FOR UNGE I GYMNASIEALDEREN

FOKUS er for alle unge i gymnasiealderen. Vi sætter FOKUS på at have det sjovt sammen, men også på at udvikle venskaber, gudsforhold og livsstil.

Vores mål for FOKUS er vækst og udvikling i åndeligt liv og modenhed for den enkelte og i fællesskabet - vi ønsker, at der skal være plads til at komme, som man er, og lære om sig selv, Gud og andre.

Det er et sted, hvor udfordring og opbyggelse er i fokus sammen med venskab, sjov og hygge.

De unge i FOKUS står også for at planlægge lovsangsaftener eller andre events fredag aften, ca en gang om måneden. Læs mere.

.
TID OG STED

Vi mødes i FOKUS hver tirsdag kl. 19.30 i Skovlunde Frikirke. Hvis du har spørgsmål omkring ungdomsgruppen, kan du skrive til: kontakt@skovlundefrikirke.dk.

KIRKENS VISION

Vores formål er at vise Kristi kærlighed, så andre inspireres til sammen med os at tilbede Gud.

Metalbuen 42, 2750 Ballerup
kontakt@skovlundefrikirke.dk